Психологічний супровід та соціально-педагогічна робота

Психологічна служба є необхідним компонентом системи освіти, що забезпечує розвиток особистісного, інтелектуального та професійного потенціалу суспільства..

Психологічна служба системи освіти України – важлива частина цілісної системи освіти, яка поєднує в собі науковий, прикладний, практичний та організаційний аспекти.

Напрями роботи :

➢Розвивальний;

➢корекційно-відновлювальний;

➢ консультативний;

➢ організаційно-методичний;

➢ просвітній;

➢ профілактичний.

Психологічна служба системи освіти України забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку особистості, мотивів її поведінки та діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для саморозвитку та самовиховання, виконанню освітніх і виховних завдань навчальних закладів.

Відповідно до Концепції “Нова українська школа”, де значну роль відведено висококваліфікованим психологам та соціальним педагогам у формуванні та вихованні кожної дитини, гідного громадянина – патріота України, недостатньо лише отримати знання – необхідно навчитися ефективно користуватися ними впродовж життя.

Тема психологічної служби закладу дошкільної освіти:

"Сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дитини на кожному віковому етапі та створення сприятливих умов для розвитку та забезпечення її психологіного здоров`я"

Завдання психологічної служби:

Визначення та формування психологічної готовності до шкільного навчання;

Складання програм індивідуальної роботи з дітьми з метою полегшення їхньої адаптації до шкільного навчання;

Спостереження за переломними моментами розвитку, діагностична та корекційно-розвивальна робота з дітьми, які потребують підвищеної уваги, виявлення та усунення психологічних причин відхилень у розвитку;

Консультаційна робота з адміністрацією дитячого закладу, вихователями й батькамищодо психологічних проблем виховання дітей;

Проведення різноманітних корекційно-розвивальних та відновлювальних робіт з дітьми, які цього потребують;

Допомога у підтримці сприятливого психологічного клімату у дитячих колективах та у колективі закладу, попередження та вирішення конфліктних ситуацій;

Консультування та поради для вихователів та батьків дітей, які мають затримку психічного розвитку.

Кiлькiсть переглядiв: 284