Заходи щодо проведення роботи з інклюзивної освіти по закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 266 комбінованого типу Харківської міської ради»
№ з/п | Зміст заходів | Термінвиконання | Відпові-дальний | Приміт-ка |
Організаційні заходи | ||||
1. | Провести ознайомлення з матеріалами лист Міністерства освіти і науки від 08.08.2014 № 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами» під час наради при директорі. | До17.09.2021 | Котелевець М.М., вчитель- дефектолог | |
2. | Здійснювати роботу щодо постійного ознайомлення працівників закладу № 266 з нормативно-правовою документацією з питань проведення інклюзивної освіти. | Постійно | Завідувач ЗДО № 266 Крівошеєва І.О. | |
3. | Створити базу даних дітей з особливими освітніми потребами, які мешкають на території обслуговування закладу № 266, здійснювати педагогічний патронаж сімей. | Постійно | Котелевець М.М., вчитель- дефектолог | |
4. | Створити умови для надання корекційно-розвиткової та реабіліта-ційної допомоги дітям з особливими освітніми потребами. | Постійно | Завідувач ЗДО № 266 Крівошеєва І.О. | |
Адміністративно-господарчі заходи | ||||
1. | Виходячи з наявних можливостей, спрямувати роботу на створення безперешкодного доступу до навчальних закладів для дітей різних нозологій. | За потребою | Заступник директора з господарства Ковальова Н.В. | |
Система роботи з педагогами | ||||
1. | Проводити консультативну роботу з вихователями санаторних та спеціальних груп з метою забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами залучаючи вузьких спеціалістів. | Упродовж року | Вихователь-методист Фесенко Т.О. | |
2. | 2.1. Проводити роботу щодо вивчення змісту програм, розроблених для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженими МОН України. | Упродовж року | Вихователь-методист ФесенкоТ.О. | |
2.2. Надавати методичну допомогу щодо їх реалізації в практичній діяльності закладу № 266. | За потребою | |||
3. | Створити умови для психолого- педагогічної підтримки педагогів, які працюють в групах з дітьми з особливими потребами. | Упродовж року | Вихователь-методист Фесенко Т.О. | |
Робота з дітьми з особливими освітніми потребами | ||||
1. | У закладі № 266 навчально-виховний процес здійснювати відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти, який є Державним стандартом дошкільної освіти України (схвалено рішенням Колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 4 травня 2012 року, протокол № 5/2-2, затверджено наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.05.2012 № 615 «Про затвердження Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція). Реалізується зазначений документ програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджуються Міністерством освіти і науки, програми розвитку для дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які розміщено на офіційному сайті МОН України із залученням спеціалістів (практичного психолога, вчителя-дефектолога).Обов’язкова розробка індивідуального навчального плану для кожного вихованця з особливими навчальними потребами. | Упродовж року | Вихователь-методист Фесенко Т.О. | |
Робота з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами | ||||
1. | Організувати консультаційну підтримку батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами. | Упродовж року | Вихователь-методист Фесенко Т.О. |
№ з/п | Зміст заходів | Термінвиконання | Відпові-дальний | Приміт-ка | ||||
Організаційні заходи | ||||||||
1. | Провести ознайомлення з матеріалами Державних санітарних норм та правил «Влаштування, обладнання .утримання дошкільних навчальних закладів та організацій життєдіяльності дітей». | До17.09.2021 | Бєлих В.В., сестра медична старша | |||||
2. | Здійснювати роботу щодо постійного ознайомлення працівни-ків закла-ду № 266 з нормативно-правовою та іншою документацією з питань роботи щодо попередження педикульозу. | Постійно | Бєлих В.В., сестра медична старша | |||||
Медичне обслуговування, оцінка стану здоров я дітей | ||||||||
1. | Проводити щоденні огляди дітей при ранковому прийомі з метою виявлення у них ознак захворювань у тому числі і на педикульоз. | Постійно | Бєлих В.В., сестра медична старша | |||||
2. | Один раз на місяць оглядати всіх дітей на наявність педикульозу. | Упродовж року | Бєлих В.В., сестра медична старша | |||||
Дотримання санітарно-гігієнічних вимог до особистої гігієни дітей | ||||||||
1. | Приймати дітей до дошкільного навчального закладу чистими, акуратно вдягненими. При цьому розчісування волосся проводити вдома зранку. | Постійно | Бєлих В.В., сестра медична старша, вихователі | |||||
2. | 2.1.Здійснювати суворий конт-роль за індивідуальним використанням дітьми одягу та речей. | Постійно | Бєлих В.В., сестра медична старша, вихователі | |||||
2.2. Закріпити за кожною дитиною:шафу для одягу, ліжко, чарунок для рушникові предметів особистої гігієни на вішалці умивальній,предмети особистої гігієни (гребінець, зубну щітку тощо) з метою попередження захворювань на педикульоз. | ||||||||
Робота з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами | ||||||||
1. | Організувати консультаційну підтримку батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами. | Упродовж року | Вихователь-методист Фесенко Т.О. |