Заходи щодо проведення роботи з інклюзивної освіти по закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 266 комбінованого типу Харківської міської ради»

№ з/п Зміст заходівТермінвиконанняВідпові-дальнийПриміт-ка
Організаційні заходи
1.Провести ознайомлення з матеріалами лист Міністерства освіти і науки від 08.08.2014 № 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами» під час наради при директорі.До17.09.2021Котелевець М.М., вчитель- дефектолог
2.Здійснювати роботу щодо постійного ознайомлення працівників закладу № 266 з нормативно-правовою документацією з питань проведення інклюзивної освіти.ПостійноЗавідувач ЗДО № 266
Крівошеєва І.О.
3.Створити базу даних дітей з особливими освітніми потребами, які мешкають на території обслуговування закладу № 266, здійснювати педагогічний патронаж сімей.ПостійноКотелевець М.М., вчитель- дефектолог
4.Створити умови для надання корекційно-розвиткової та реабіліта-ційної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.ПостійноЗавідувач ЗДО № 266 Крівошеєва І.О.
Адміністративно-господарчі заходи
1.Виходячи з наявних можливостей, спрямувати роботу на створення безперешкодного доступу до навчальних закладів для дітей різних нозологій.За потребоюЗаступник директора з господарства
Ковальова Н.В.
Система роботи з педагогами
1.Проводити консультативну роботу з вихователями санаторних та спеціальних груп з метою забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами залучаючи вузьких спеціалістів.Упродовж рокуВихователь-методист
Фесенко Т.О.
2.2.1. Проводити роботу щодо вивчення змісту програм, розроблених для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженими МОН України.Упродовж рокуВихователь-методист
ФесенкоТ.О.
2.2. Надавати методичну допомогу щодо їх реалізації в практичній діяльності закладу № 266.За потребою
3.Створити умови для психолого- педагогічної підтримки педагогів, які працюють в групах з дітьми з особливими потребами.Упродовж рокуВихователь-методист
Фесенко Т.О.
Робота з дітьми з особливими освітніми потребами
1.У закладі № 266 навчально-виховний процес здійснювати відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти, який є Державним стандартом дошкільної освіти України (схвалено рішенням Колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 4 травня 2012 року, протокол № 5/2-2, затверджено наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.05.2012 № 615 «Про затвердження Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція). Реалізується зазначений документ програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджуються Міністерством освіти і науки, програми розвитку для дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які розміщено на офіційному сайті МОН України із залученням спеціалістів (практичного психолога, вчителя-дефектолога).Обов’язкова розробка індивідуального навчального плану для кожного вихованця з особливими навчальними потребами.Упродовж рокуВихователь-методист
Фесенко Т.О.
Робота з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами
1.Організувати консультаційну підтримку батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.Упродовж рокуВихователь-методист
Фесенко Т.О.
№ з/п Зміст заходівТермінвиконанняВідпові-дальнийПриміт-ка
Організаційні заходи
1.Провести ознайомлення з матеріалами Державних санітарних норм та правил «Влаштування, обладнання .утримання дошкільних навчальних закладів та організацій життєдіяльності дітей».До17.09.2021Бєлих В.В., сестра медична старша
2.Здійснювати роботу щодо постійного ознайомлення працівни-ків закла-ду № 266 з нормативно-правовою та іншою документацією з питань роботи щодо попередження педикульозу.ПостійноБєлих В.В., сестра медична старша
Медичне обслуговування, оцінка стану здоров я дітей
1.Проводити щоденні огляди дітей при ранковому прийомі з метою виявлення у них ознак захворювань у тому числі і на педикульоз.ПостійноБєлих В.В., сестра медична старша
2.Один раз на місяць оглядати всіх дітей на наявність педикульозу.Упродовж рокуБєлих В.В., сестра медична старша
Дотримання санітарно-гігієнічних вимог до особистої гігієни дітей
1.Приймати дітей до дошкільного навчального закладу чистими, акуратно вдягненими. При цьому розчісування волосся проводити вдома зранку.ПостійноБєлих В.В., сестра медична старша, вихователі
2.2.1.Здійснювати суворий конт-роль за індивідуальним використанням дітьми одягу та речей.ПостійноБєлих В.В., сестра медична старша, вихователі
2.2. Закріпити за кожною дитиною:шафу для одягу, ліжко, чарунок для рушникові предметів особистої гігієни на вішалці умивальній,предмети особистої гігієни (гребінець, зубну щітку тощо) з метою попередження захворювань на педикульоз.
Робота з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами
1.Організувати консультаційну підтримку батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.Упродовж рокуВихователь-методист
Фесенко Т.О.
Кiлькiсть переглядiв: 320